- All reisevirksomhet som ikke anses som kundekritisk er stoppet
- Møter skal i all hovedsak foregå via telefon eller elektroniske samhandlingsplattformer. Besøk skal være avtalt på forhånd
- Selskapets ansatte blir delt inn i fysisk adskilte soner for å redusere smittepress
- En god del administrative stillinger blir utført fra hjemmekontor
- Det er innført ekstra renhold i alle fysiske lokaler
Ytterligere tiltak kan bli iverksatt.
I en situasjon hvor pandemien og de påfølgende restriksjonene fra myndighetene gjør det utfordrende å opprettholde normal drift, er Egersund Groups hovedprioritet å opprettholde god drift og gi selskapets kunder best mulig service og support innenfor gjeldende rammer. Selskapet gjør sitt ypperste for å opprettholde driften og støtte deg som kunde i en utfordrende tid. I tilfeller hvor det kan bli avvik på avtalte leveranser, for eksempel som følge av stopp i vareflyt, vil berørte kunder bli informert umiddelbart.